Składanie rezerwacji na ozdoby oraz lampki świąteczne jest już dostępne, w celu złożenia rezerwacji zapraszamy do kontaktu
Oferujemy kompleksową usługę pośrednictwa w imporcie towarów z Chin. Mogą Państwo liczyć na naszą pomoc na każdym etapie zamówienia od wyszukania produktu do dostawy. Dzięki zebranemu doświadczeniu możemy przeprowadzić cały proces importu niezależnie od potencjalnych problemów.
Zlecając import naszej firmie nie muszą się Państwo przejmować stosami dokumentów i procedur importowych, po zrealizowaniu zamówienia otrzymują Państwo fakturę VAT od polskiej firmy a płatności dokonują Państwo w złotówkach na polskie konto. Przy takiej formie importu nie jest wymagane posiadanie numeru EORI numeru EU VAT oraz zgłoszenia BDO.
Importowany towar dostarczamy bezpośrednio pod wskazany przez klienta adres.
Niezależnie od tego czy szukają państwo jak najszybszej dostawy czy jak najtańszego towaru jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom klienta dzięki zróżnicowanym metodom transportu.
Zlecenie importu odbywa się w następujących krokach:
I. Złożenie zamówienia w naszej firmie podając rodzaj produktów, ilości oraz informacje dodatkowe n.p. własne opakowanie/etykieta, własny kod EAN, wybór kolorów
II. Wstępna wycena towaru po weryfikacji zamówienia przez naszego agenta w Chinach
III. Po zgodzie klienta składamy zamówienie na wszystkie produkty oraz wybraną przez klienta formę transportu
IV. Dostarczenie produktów do Polski
V. Ostateczna wycena zamówienia (wycena wstępna może być wyższa lub niższa o około 3% od wyceny końcowej) oraz wystawienie faktury VAT
VI. Dostawa towaru pod wskazany przez klienta adres
Czas realizacji jest wyliczany indywidualnie i zależy od rodzaju i ilości towaru oraz wybranej metody transportu.
Kontakt w sprawie zamówień oraz współpracy w modelu dropshipping odbywa się wyłącznie poprzez e-mail na adres: drop@hurtnet.pl
Produkty znajdujące się w magazynie Katowice oraz w magazynie Warszawa nie są dostępne do zamówienia w modelu dropshipping
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
O: Składanie zamówienia odbywa się przez stronę hurtnet.pl lub za pomocą integracji z naszą hurtownią przez platformę sky-shop.pl
O: Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji towaru wysłanego do klienta detalicznego.
O: Tak, każde zamówienie przed wysyłką musi zostać opłacone.
O: Zamówienia złożone do godziny 10:00 są realizowane tego samego dnia, w przypadku zamówień składanych po godz. 10:00 czas zrealizowania to następny dzień roboczy
O: Koszt dostawy zależy od ilości paczek (do 31kg) potrzebnych do spakowania zamówienia i wynosi 16,50 zł netto za paczkę. W modelu dropshipping nie obsługujemy przesyłek pobraniowych na naszych etykietach.
O: W modelu dropshipping preferujemy przesłanie etykiety/listu przewozowego przez klienta (istnieje również możliwość wysyłki z wykorzystaniem naszych etykiet) prosimy aby w przypadku wysyłki własnej etykiety wybrać opcję dostawy: “Dropshipping – własna etykieta”. W wiadomości w której jest przesyłana etykieta powinien znaleźć się numer zamówienia/numer faktury.
O: Każde zamówienie jest fakturowane osobno, nie ma możliwości fakturowania zbiorczego.
O: Rabaty są ustalane indywidualnie, w celu omówienia warunków przyznania rabatu zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
O: Tak, wszystkie zdjęcia i opisy dostępne na naszej stronie są dostępne do wykorzystania przez naszych klientów.
10. W jaki sposób mogę otrzymać plik do integracji?
O: Plik XML udostępniamy na życzenie klienta, w tym celu prosimy o wiadomość na adres hurt@hurtnet.pl
11. Które firmy kurierskie odbierają przesyłki codziennie?
O: Obecnie współpracujemy z kurierami InPost, DPD oraz GLS w razie potrzeby wysyłki innym kurierem prosimy o kontakt w celu ustalenia adresu odbioru przesyłki.
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
W celu integracji sklepu z naszą hurtownią zachęcamy do skorzystania z oferty sky-shop.pl klikając w poniższy baner.