Drogi Kliencie
Poniższy FAQ to zbiór najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, dotyczący wielu aspektów współpracy z naszą hurtownią. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z opiekunem klienta hurtowego, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Rabat może być uwzględniony, ale jest uzależniony od wielkości zamówienia. Hurtownia podchodzi indywidualnie do każdego zamówienia. W przypadku chęci uzyskania rabatu prosimy o kontakt mailowy.
Tak, nasz system wskazuje w 99% aktualny stan magazynowy.
Minimalna kwota zamówienia zależy od magazynu w którym znajduje się towar i wynosi: 600zł netto dla magazynu Warszawa, 250zł netto dla magazynu Katowice i 250zł netto dla magazynu głównego.
Zamówienia prosimy składać za pośrednictwem naszej strony internetowe, wyżej wymienione metody są dostępne wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.
W wyjątkowych sytuacjach tak, jeśli towar jest dostępny w dużych ilościach jesteśmy w stanie zarezerwować towar na krótki okres czasu.
Nie, w związku z automatyzacją systemów magazynowych nie mamy możliwości wpłynięcia na zamówienie przekazane do realizacji. W wyjątkowych sytuacja opiekun klienta może podjąć próbę łączenia zamówień, jednak nie ma nigdy gwarancji iż będzie to możliwe.
Nie, obecnie oferujemy jedynie sprzedaż wysyłkową.
Staramy się sprostać oczekiwaniom ale w przypadku braku możliwości spełnienia prośby towar wysyłany jest losowo.
W przypadku przedpłaty po skompletowaniu zamówienia otrzymają Państwo fakturę drogą mailową razem z danymi do przelewu.