FAQ - Hurtnet

FAQ

Drogi Kliencie 

Poniższy FAQ to zbiór najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, dotyczący wielu aspektów współpracy z naszą hurtownią. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z opiekunem klienta hurtowego, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Rabat może być uwzględniony, ale jest uzależniony od wielkości zamówienia. Hurtownia podchodzi indywidualnie do każdego zamówienia. W przypadku chęci uzyskania rabatu prosimy o kontakt mailowy.

Tak, nasz system wskazuje w 99% aktualny stan magazynowy.

W magazynie głównym nie ma ograniczeń dotyczących minimalnej kwoty zamówienia, w magazynie Katowice minimalna wartość to 250zł netto a w magazynie Warszawa 600zł netto.

Zamówienia prosimy składać za pośrednictwem naszej strony internetowe, wyżej wymienione metody są dostępne wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.

W wyjątkowych sytuacjach tak, jeśli towar jest dostępny w dużych ilościach jesteśmy w stanie zarezerwować towar na krótki okres czasu.

Nie, w związku z automatyzacją systemów magazynowych nie mamy możliwości wpłynięcia na zamówienie przekazane do realizacji. W wyjątkowych sytuacja opiekun klienta może podjąć próbę łączenia zamówień, jednak nie ma nigdy gwarancji iż będzie to możliwe.

Nie, obecnie oferujemy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Staramy się sprostać oczekiwaniom ale w przypadku braku możliwości spełnienia prośby towar wysyłany jest losowo.

W przypadku przedpłaty po skompletowaniu zamówienia otrzymają Państwo fakturę drogą mailową razem z danymi do przelewu.

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o nowościach i dostawach produktów do naszych magazynów.
Translate »