FAQ - Hurtnet

Ze względu na prace techniczne strona działa w trybie serwisowym, w przypadku kłopotów z jej działaniem lub złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

FAQ

Drogi Kliencie 

Poniższy FAQ to zbiór najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, dotyczący wielu aspektów współpracy z naszą hurtownią. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z opiekunem klienta hurtowego, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Rabat może być uwzględniony, ale jest uzależniony od wielkości zamówienia. Hurtownia podchodzi indywidualnie do każdego zamówienia. W przypadku chęci uzyskania rabatu prosimy o kontakt mailowy.

Tak, nasz system wskazuje w 99% aktualny stan magazynowy.

Nie ma żadnych ograniczeń dotyczących minimalnej kwoty zamówienia, przy zamówieniach powyżej 1000zł netto klientowi przysługuje darmowa wysyłka.

Zamówienia prosimy składać za pośrednictwem naszej strony internetowe, wyżej wymienione metody są dostępne wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.

W wyjątkowych sytuacjach tak, jeśli towar jest dostępny w dużych ilościach jesteśmy w stanie zarezerwować towar na krótki okres czasu.

Nie, w związku z automatyzacją systemów magazynowych nie mamy możliwości wpłynięcia na zamówienie przekazane do realizacji. W wyjątkowych sytuacja opiekun klienta może podjąć próbę łączenia zamówień, jednak nie ma nigdy gwarancji iż będzie to możliwe.

Nie, obecnie oferujemy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Staramy się sprostać oczekiwaniom ale w przypadku braku możliwości spełnienia prośby towar wysyłany jest losowo.

W przypadku przedpłaty po skompletowaniu zamówienia otrzymają Państwo fakturę drogą mailową razem z danymi do przelewu.

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o nowościach i dostawach produktów do naszych magazynów.

Wyślij mi newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować).

Translate »

Wyślij mi newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować).