Dropshipping - Hurtnet

Ze względu na prace techniczne strona działa w trybie serwisowym, w przypadku kłopotów z jej działaniem lub złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Dropshipping

Produkty znajdujące się w magazynie Katowice nie są dostępne do zamówienia w modelu dropshipping

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

  1. Jak wygląda przykładowo składanie zamówienia? Czy konieczne jest opłacanie każdej wysyłki z osobna z góry, czy możliwy jest kredyt kupiecki?

 

O: Składanie zamówienia odbywa się przez stronę hurtnet.pl lub za pomocą integracji z naszą hurtownią przez platformę sky-shop.pl

 

  1. Czy przyjmują Państwo zwroty i reklamacje bezpośrednio od klienta?

 

O: Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji od klienta docelowego, po otrzymaniu przesyłki od klienta mogą Państwo skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.

 

  1. Czy konieczne jest opłacanie każdej wysyłki z osobna z góry, czy możliwy jest kredyt kupiecki?

 

O: Tak, każde zamówienie przed wysyłką musi zostać opłacone.

 

  1. Jaki  jest czas realizacji wysyłki? Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby wysyłka została zrealizowana tego samego dnia?

 

O: Zamówienia złożone do godziny 11:00 są realizowane tego samego dnia, w przypadku zamówień składanych po godz. 11:00 czas zrealizowania to maksymalnie następny dzień roboczy

 

  1. Jakie są koszty dostawy w modelu dropshipping?

 

O: Koszt dostawy zależy od ilości paczek (do 31kg) potrzebnych do spakowania zamówienia i wynosi 16,50 zł netto za paczkę. W modelu dropshipping nie obsługujemy przesyłek pobraniowych na naszych etykietach.

 

  1. Czy jest możliwość wysłania własnego listu przewozowego/etykiety? Jaki jest koszt realizacji takiego zamówienia? Jakie informacje dodatkowe powinny być zawarte w etykiecie.

 

O: W modelu dropshipping preferujemy przesłanie etykiety/listu przewozowego przez klienta (istnieje również możliwość wysyłki z wykorzystaniem naszych etykiet) prosimy aby w przypadku wysyłki własnej etykiety wybrać opcję dostawy: “Dropshipping – własna etykieta”. W wiadomości w której jest przesyłana etykieta powinien znaleźć się numer zamówienia/numer faktury.

 

  1. Czy faktury wystawiane są zbiorczo?

 

O: Każde zamówienie jest fakturowane osobno, nie ma możliwości fakturowania zbiorczego.

 

  1. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?

 

O: Rabaty są ustalane indywidualnie, w celu omówienia warunków przyznania rabatu zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

 

  1. Czy można korzystać z Państwa zdjęć i opisów

 

O: Tak, wszystkie zdjęcia i opisy dostępne na naszej stronie są dostępne do wykorzystania przez naszych klientów.

 

10. W jaki sposób mogę otrzymać plik do integracji?

 

O: Plik XML udostępniamy na życzenie klienta, w tym celu prosimy o wiadomość na adres hurt@hurtnet.pl

 

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

 

W celu integracji sklepu z naszą hurtownią zachęcamy do skorzystania z oferty sky-shop.pl klikając w poniższy baner.

 

Sky-Shop.pl - Przetestuj bezpłatnie przez 14 dni

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o nowościach i dostawach produktów do naszych magazynów.

Wyślij mi newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować).

Translate »

Wyślij mi newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować).